1403-01-07 10:33
652
2
89300
یادداشت؛

رژیم صهیونیستی غده سرطانی بدخیم برای جامعه بشری است

علی منصوری فعال رسانه‌ای در یادداشتی با محکوم کردن فجایع ضدبشری در بیمارستان شفا غزه نوشت: رژیم صهیونیستی غده سرطانی بدخیم و خطرناک برای بشریت است که باید از بین برود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، علی منصوری در یادداشتی با عنوان « رژیم صهیونیستی غده سرطانی بدخیم و خطرناک برای بشریت» ضمن محکوم کردن فجایع ضدبشری در بیمارستان شفا غزه نوشت: این غده سرطانی برای جامعه بشری خطرناک است و باید از بین برود.

«ستم‌پیشگان خود بدانند زود، کدامین مکان است جای خلود»؛ جنایت ضد بشری اشغالگران صهیونیستی به نقل از الجزیره؛ یورش نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا در غزه و تجاوز دسته‌جمعی به زنان پناهنده در بیمارستان و قتل عام آنان، نه اولین و نه آخرین آن خواهد بود صهیونیزم بین المللی که خود را قوم برتر می‌داند و سایر بشر را بردگان خود می‌داند؛ کشتار و جنایت بر بشریت را حق مسلم خود می‌داند.

به استناد قرآن، منحرفین و انسان‌های لجوج این قوم بیشترین کارشکنی را در برابر اسلام داشته و خواهند داشت؛ افتراء به خدا و پیامبر کشی گروهی از یهود، خوی استکباری بنی اسرائیل، استهزاءگری یهود مدینه، توطئه چینی یهودیان صدر اسلام و کینه توزی آنان به اسلام گویای آن است.

تاریخ هفتاد و پنج ساله جنایات صهیونیست‌ها به مسلمانان فلسطین به گونه‌ای است که قلب هر نوع انسان آزاد اندیشی را به درد می‌آورد و هیچ امیدی به نهادهای بین‌المللی نیست زیرا اگر امیدی به سازمان‌های بین‌المللی بود کشتار صبرا و شتیلا و جنایت بیش از ۲۵۰ زن و کودک در دیر یاسین و کشتار زنان و دریدن شکم زنان باردار را حداقل محکوم می‌کردند. 

آنچه را امروز شاهدیم و می‌شنویم و انسان از بیان آن شرم دارد! سکوت این سازمان‌ها و نهادهای حقوق بشری است، گویی هیچ اتفاقی در جهان رخ نداده است.

گوش دارند ولی نمی‌شنوند و چشم دارند گویی کورند، زبان دارند چون حیوانات بی‌شعور فاقد تکلم هستند. أُوْلَئِکَ کَالأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُ. مقام معظم رهبری می‌فرمایند: میدان، میدان غزه و اسرائیل نیست بلکه میدان حق و باطل است…. و، در سخنی دیگر می‌فرمایند جنایات اسرائیل باعث کنار رفتن نقاب دروغین حقوق بشر از چهره غربی‌ها و رسوا شدن آنها گردید و می‌فرمایند: «حرکت وحشیانه و بی‌حمانه‌ای که رژیم صهیونیستی در جنایت علیه مردم غزه انجام داد، آبروی تمدن و فرهنگ غرب را برد».

وقاحت و جنایت هولناک غیر انسانی درغزه و بیمارستان شفا چهره حیوانات درنده را هم سفید کرده است. حداقل نوع دوستی جهانی حکم می‌کند که در مقابل این حجم از وحشی گری‌ها ایستاد.

از سوی دیگر سانسور وسیع خبری شبکه‌های اجتماعی وابسته به زر و زور تزویر و سکوت حاکمان مسلمان وابسته به غرب و اسرائیل و حمایت بی‌شرمانه آمریکا از اسرائیل باعث شده که رژیم غاصب صهیونیستی دست به هر جنایتی بزند.

رسالت رسانه‌ای امروز می‌طلبد که چهره پلید اسرائیل و امریکا جنایتکار را افشاء کنند اگر دیروز بشریت و رسانه‌های مستقل جهان در مقابل جنایات داعش در برابر مردم عراق و سوریه و درنده خویی آنان به زنان و دختران این کشورها عکس العمل انجام داده بود امروز شاهد عمل زشت صهیونیست‌ها نبودیم.

محکوم نکردن رژیم غاصب صهیونیستی کود‌ک‌کش به معنای میدان دادن به گرگ درنده‌ای که به جنایت بیشتری دست بزند رژیمی که آنچه بشر بر مبنای عقل بر خود حرام می‌داند، جنایت‌پیشگان اسرائیل بر خود حلال بدانند، باید دانست که حضور صهیونیزم جهانی زنگ خطری برای جامعه بشریت است.

باز هم شب شکست بغض قلم

حال دفتر چو غزه شد ناخوش

اشک شد رنگ خون و زد فریاد

مرگ بر این رژیم کودک‌کش

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.